.

Har verkligen tappat suget på att blogga, kanske för att mitt liv är boring just nu eller för att blogg.se suger? I vilket fall som kommer just att försöka hitta en annan sida att blogga på, kanske till och med skaffa mig en egen hemsida? Livet känns helt okej nu för att vara så jäkla boring som sagt. Känns som att jag inte har tid med mig själv och alla sliter indrar i mig ifrån olika håll vilket känns si sådär.... Har iaf min slutintervju på onsdag i veckan som kommer, kommer inte avslöja vart för någon stans ännu merän för de jag verkligen känner att jag kan avslöja de för. Sitter med mobilen i högsta hugg om dagarna för att invänta ett telefonsamtal som aldrig kommer, ett telefonsamtal om att vi fick huset men det ser jävligt mörkt ut! Har nästan gett upp hoppet om att vi kommer att flytta till 1 september. Känns som att ett mirakel behöver ske. Känner mig grymt överrumplad utav tankar här i detta nu när jag sitter på en bryggarm i väntan på att båten ska komma. Många tankar och funderingar kring dagens samtalsämnen. - varför VILL man dö? - varför hjälpa någon som inte vill? - varför får vissa cancer o andra inte? - varför, varför o varför? Kan någon komma med något svar? Blääää.... När man sitter o grunnar på sånt här skit så saknar jag nätterna hos A. Där vi tre, jag, M. Och A. Kunde sitta in på morgonen och diskutera sådant här skit.... Segt, förvirrande o urdåligt inlägg men ni får ta det som de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0