Hinner inte med!!

Jag vet att jag suger på att blogga och allvarligt så suger det att blogga här på blogg.se Ska ringa A. Och be om hjälp med hemsida... Det händer så sjuk mycket i mitt liv just nu så det är svårt att hinna med, jobberbjudande, flytt och en massa annat skit. Och det gör det inte bättre att det går så fort mellan varven :/ I lördags för exakt en vecka sen var vi på visning och vi föll verkligen för detta huset! I onsdags var vi på en annan visning men det huset föll oss inte i smaken. På onsdagkvällen får vi ett glädjande samtal om att vi fick huset vi föll för! Snacka om enorm lycka. Fick flytta in så fort vi ville men eftersom att jag jobbar denna helgen så blir det nästa helg! Äntligen får min underbara man och jag vårt egna :) så somsagt jobbar jag idag och är påväg till fastlandet. Blåser som fan o båten gungar så att jag mår illa. Blääää! Slutar om ca en timme o då blir det att åka till IKEA och inhandla lite sket. Nu ska jag koncentrera mig på båtturen så att jag inte lägger frukosten i nacken på mannen i grå jacka :P Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0