Baddabing! Baddabong!  Godmorgon alla ni s...

img_8396 (MMS)

Baddabing! Baddabong!  Godmorgon alla ni som precis vaknat, en annan har varit uppe sen 6 :/ är sjukt trött idag och inte ens 4 koppar kaffe kan få mig någorlunda pigg. Sitter o avtjänar min frukost nu uppe i lokalen. Morgon rundan gick smärtfritt som tur väl va! Börja kännas i kroppen när när man jobbat många dagar i rad. Men BARA fram tills torsdag o sedan är jag tredars ledig!! Soft. Blir en mindre tripp på fredag, båttur lördag och SOVA på söndag. Känner att mitt humör börja sjunka mer o mer nu och jag får lov att skylla på sömnbrist och förlåt till er som det drabbar. Nu ska jag ta mig min 5:te kopp kaffebesök och sedan ge mig ut på middagsrundan. :)  Tjo på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0