Blogg ifrån mobilen

Hallå på er! Ligger i soffan och känner mig jäkligt tjock, ligger o äter en god glass. Haha!! Igår efter jobbet var vi ute med båten en runda och prövade ringen som älsk har köpt. Drog den efter båten och det var gryyyymt kul... Dock frös jag som ett as när vi skulle åka hem men det var det LÄTT värt!! Somnade nästan med en gång när jag kom hem. Sovit som ett barn hela natten och klockan 6 ringde klocka; cptrött jag var då??? Masade mig upp iaf och stack iväg till jobbet väl där går det bra fram tills middag sedan kan man verkligen kalla det snurriga verkstaden men duktiga vi vikarier var som redde ut allt som skulle göras och som skulle redas ut :) nu funderar jag på att cykla ner till hamnen och testa mitt kastspö. Har blivit helt besatt av att fiska! Fast tar i dem gör jag min själ inte :S ! Imorgon och i ett fler tal andra dagar vankas det jobb. Kommer se fram emot min lediga helg nästa vecka med min fina pojkvän! Då ska det äventyras. Nu ska jag bege mig! Tjoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0