Guten Tag!  Sitter påväg in emot fastlande...

img_0090 (MMS)

Guten Tag!  Sitter påväg in emot fastlandet idag igen och därför passar på att skriva eftersom att det tar nästan 50 min. Sitter och skratta för mig själv då jag hörde ett tyskt barn säga, "Mama, warum sind alle die Schweden so seltsam?" ( Mamma, varför är alla svenska så konstiga?) Sedan tittade pojken på en farbror som rökte pipa och hade stort skägg. Vad barn kan få för sig?! Och vadå är vi svenskar konstiga? Kanske, kanske inte... Igår när jag slutade blev det att susa direkt ut till mamma o pappa. Sol o bad hela eftermiddagen och runt 19-tiden så körde vi en runda med båten och åkte lite ring. Var dock sviiiiinkallt så det blev inte så länge Ikväll kanske syster o hennes pojkvän åker med en runda, får se om blåsten lugnar ner sig. Längtar tills klockan blir fem för då blir det grillspett! ÄR SÅÅÅÅ HUNGRIG!!!!  Anledningen till att Prince blev på bild idag var för att jag drömde om honom inatt, att jag var ute och gick i skogen, där vi brukade gå förr och rensa dikena och det var jag, älsk o Alexis. Efter att vi rensat sådär 10 diken sätter vi oss i en glänta och fikar. Plötsligt hör jag hur det prasslar till bakom mig i en stenhög och uppkravlans kommer min älskade Prince!! Och gissa om jag blev riktigt lycklig över att få gosa om min lilla bebis! Och vi kelade i evigheter, givetvis när man drömmer som bäst vaknar man  och inser att det bara var en dröm :'( hade kunnat göra VAD SOM HELST för att få honom tillbaka. Min älskade pimpen <3  Usch nu sitter jag nästan o lipar här ibland en massa turister. Skärpning IDAH, skärpning. Man ska vara glad för vad man har och för hur länge man får ha de. Jag vet att man inte ska gå runt och vara ledsen för oavsätt hur arg, ledsen förtvivlad jag blir kommer jag aldrig få uppleva en dag med min älskade Prince igen.  Usch vad depp jag blev nu och med tanke på att jag fått alldeles för lite sömn gör mig inte mindre känslig. Men ska iaf glädjas åt att det är fint väder och att jag slutar om 45 min :)!  Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0