Hallå Hallå

Har egentligen inte så mycket att skriva om då mitt liv består utav jobbjobb och åter jobb. Men iaf igår så var vi på 110 års kalas, Mackans faster fyllde 50 och hennes man 60. Alltid lika kul att träffa dem och så berättade dem att dem hade planer om att åka ner till Kallekrona nu i veckan som kommer och sova över en natt här. KULKUL! Innan kalaset var jag och älsk och städade ur min kära lägenhet + att en tjej kom och tittade på den. På Tisdag går sista lasset då vi ska hämta de stora möblerna och det sista som inte gick in i bilen. Sedan är det bara att städa iordning och för tjejen att flytta in.. Idag var älsk o jag och kikade på hus, eller ja.. hus o hus. Damen jag pratade med kallade det hus så vi tänkte att vi åker och kollar på det men det visade sig vara en stuga med två rum o kök och bakom detta "huset" låg ett annat hus där det var toa/dusch/tvättstuga och sovrum. Så icke att det blev det huset.
Men så fick jag ett mail ifrån en kvinna som hade ett hus som dem skulle gå ner i pris på så håller tummarna på att vi ska åka och kolla på det ist.
Vill så gärna flytta nu! Är grymt trött på de två människorna som även dem är inneboende hos svärfar! Eller iaf den ena... Inte nog med att hon ser förjävla dum ut utan är det också! Graaaaah! Blir så jävla irriterad.
Eftersom att det blev sent igår har det bara varit att ta det lugnt, merän att kika på "hus"... Blev en runda ut till Pappa och äta lite pannkakor. När vi sedan kom hem så hade Alexis skitat ner sig riktigt ordentliget så slängde in både han och Zeldiah i duschen så nu ligger dem här, dyblöta och knorrar :)
Hoppas på att det blir fint väder imorgon för då ska älsk o jag på sälsafari!
Älskar mitt liv just nu men hade suttit fint med ett hus så vi hade fått vårat eget!
men det kommer inom tid som allt annat gör.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0