Måste få avreagera mig lite! Blir så jävla...

img_9943 (MMS)

Måste få avreagera mig lite! Blir så jävla arg på människor som skaffar djur o sedan inte tar hand om att. Bara som detta exemplet nu ikv, att lämna en 8-10 veckors kaninbebis i en liten bur med mat så den inte klarar sig tills dagen där på gör mig så arg o frustrerad. ALDRIG att jag hade gjort så emot något så oskyldigt! Mina katter har ALDRIG varit utan varken mat, vatten eller kärlek och jag får panikångest när jag inte gett mina bebisar tillräckligt med kärlek. Hur funtad får man vara? Kan man fan inte ta hand om sig själv ska man inte ha djur! Jävla idioti ifrån deras sida. Att sedan ha mage till att säga till andra människor att dem inte kan ta hand om saker o ting när dem lämnar detta oskyldiga lilla knyte?! Då är man fan inte den vassaste kniven i lådan! Åhhhh jag blir så arg! Nu ska jag försöka sova bort min ilska. Måste ju iaf ha lite glatt humör på jobbet imorgon.  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0