Tjääääna!  Ligger o steker på min alldeles...

img_5447 (MMS)

Tjääääna!  Ligger o steker på min alldeles egna brygga vilket känns så underbart! Detta är då ledighet dag 2 och den sista sedan är det 13 dagar med jobb vilket känns otroligt segt! Men bara till att bita ihop, behöver vartenda öre jag kan tjäna ihop och så klart tycker jag ju om mitt jobb så det känns ju lite bättre :). Väntar på att älsk ska sluta så att vi kan åka it en runda med båten. Och medans jag väntar ligger jag o pressar i solen. Underbart! Längtar tills jag är tre- dagarsledig för då ska min fina pojkvän o jag ut på äventyr men vi har inte riktigt bestämt vart vi ska än. Nu ska kg fortsätta pressa, kanske ta ett dopp i det 15 gradiga vattnet... Brrr!  Tjo på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0