Alla är hemma!!

Nu är alla hemma och jag ÄLSKAR det!! Älsklingen hade haft det bra i Mantorp men tror ändå han haft lite hemlängtan ;) Idag blev det Kääälmar och IKEA med mamma, hann med en runda i gallerian och jag inhandlade en klänning och två par linnen. På Ikea blev det inte så mycket, ett par koppar, två påslakan och lite annat smått o gott. Nu har jag intagit soffläge och kollar på One million dollar baby - en utav de bästa filmerna enligt mig. Imorgon går jag på min första dag på schemat, kuligt! Och imorgon blir det att cykla till jobbet. Är egentligen dötrött men vill verkligen se klart filmen men känner på mig att jag kommer att slockna inom en timme iaf. Nästa helg är det midsommar och jag har grym beslutsångest!! Är bjuden på tre fester men vet inte ville. Jag kommer att infinna mig på :/ Börjar midsommarafton med att jobba iaf sedan middag hos mamma och pappa som är en tradition! Ska höra runt med dem andra vart dem tänk att ta vägen så blir nog dit de bestämmer sig för att åka. Seeegt! Bättre att alla slog ihop till en rackarbajsafest så man kunde vara med alla ist :)! Kanske komma med det förslaget?! Nu ska jag kela om min man och mina katter riktigt ordentligt!! Ha det bra! Och trevlig söndagkväll på er! Nu ska det myyyyyyysas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0