Godnatt!


Nu säger jag godnatt till er alla. Har varit en underbar dag trots regnet.
Träffade Miss Dee även ikv och det bjöds på mycket prat och mycket skratt. like usual!
Träffade även på "björnligan" fulla o glada var dem herrarna, hade med velat dricka denna helgen men sparar mig tills nästa då det är midsommar, jobbar midsommarafton men sedan är jag ledig i två dagar! Så då firar vi midsommar med familj o vänner. Fick finbesök utav min andra kära kusin S som var ute och körde. TrevligtTrevligt. Ska krypa ner och sova nu hade jag tänkt för imorgon blir det Kääälmar eller R-by. Får se lite beroende på vädret.
Tänkte bara hålla er uppdaterade era nyfnikna j'vlar eftersom att jag fått påbackning om att jag är så dålig på att uppdatera av vad som händer och sker. Så från oss alla till er alla... En riktigt god natt sömn!
Nattenpatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0