Gotte!


Jag ska försöka uppdatera så gott jag kan men jag kan inte lova er vartenda dag tyvärr.
igår var det första jobbdagen och det gick kanon! :) Hade iof inte väntat mig att det skulle gå dåligt och det var skönt att vara tillbaka. Cyklade faktiskt till jobbet både dit och hem och kände mig väldigt väldigt duktig. Hann vakna till på färden ner för den delen så det var ett stort plus! Idag var jag ledig, så jag åkte med älsk till mamma och pappa och var där hela dagen. Tänkte att jag skulle solat men eftersom att solen inte riktigt kunde bestämma sig om den skulle vara framme eller gömma sig bakom alla moln så blev det itne så mycket solande för min del. Låg iaf och pinades någon timme, somnde och vaknade utav att jag låg på marken och hade slitit madrssen över mgi som täcke. Drömde en underbar dröm under den timmen och det kändes kanske inte så jätteroligt att vakna när man kunde varit kvar i den. Fick iaf fixa till mat tills alla kom hem, sedan åkte älsk och jag till blomsterlandet och köpte blommor och en stor kruka sedan vidare till Ö&B och köpte en stor påse godis då jag tyckte jag var värd det! Nu ska jag ut och gå en kvällspromenad tror jag och sedan gotta mig i soffan med mina underbaringar. Imorgon blir det att jobba kvällen så jag får lite sovmorgon iaf.
Ha det!


Får avsluta med en bild på en liten sak som betyder mest för mig!
Min Alexis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0