Hallå! Varit på Ikea och modehuset med min...

img_7014 (MMS)

Hallå! Varit på Ikea och modehuset med min bästa vän o kusin Miss Dee! Hittade sjukt mycket och handlade mer än jag borde gjort. Hittade ett par svarta shorts, två linnen, två klänningar och två bhar. Ikea blev det mer småplock och bl.a. De tre lyktorna som är på bilden. Är sjukt nöjd med dagen och älskar att åka på spontanutflykter med Sandra. Måste också berätta om att jag var hos vet idag med Alexis som skulle få sin vaccination och det gick super! Veterinären tyckte han var superfin och att han mådde som han skulle :) imorgon vankas det jobb så nu ska jag krypa ner i sängen! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0