Bittert

Läser någon ens min blogg? Idag skiter jag i vilket, säker någon nyfiken som enbart går in för att snoka o skratta sig lycklig över ens annans vemod o smärta?! Känner mig som en jävla bitterfitta o just idag suger precis allt! Kanske på grund utav för lite sömn, kanske på grund utav att det idag är en sådan dag som man är ledsen,arg o irriterad utan anledning. Är påväg till sjöss o det kan kanske behövas, brukar kunna rensa tankarna rätt bra när jag sitter där ute i skärgården. Ert underbart "tänkatill" ställe.... Saknar inte Växjö speciellt mycket men just idag gör jag det, skolan, lägenheten, staden o folket. Saknar Millan, saknar Armin... Saknar våra sena nätter med film, utbytet av historier och erfarenheter, solrosfröna och allt skratt. Hur vi pendlade mellan o gapskratta till att bli fullt allvarliga till att sedan bryta ihop fullständigt! Saknar detta för jag vet att det bara är dessa två personer man kan göra sådant med. Prata om sina innerst spekulationer o sina djupaste analyser. Men nästa vår, nästa vår kommer vi att umgås igen, precis som om det inte varit någon "paus", umgås som om vi bara gått hem var för sig för att sova. Jag längtar tills den dagen! Som sagt känns allt mindre bra idag, har ont i både huvud o mage och emellanåt känner jag mig spyfärdig.... Jobbar nu fram till 13 sedan jobbar jag kvällen och som det känns nu kunde det lila gärna varit! Är trött o vill bara sova, sova, sova! Tror jag lider utav kronisk trötthet! Tror jag ska blunda till en stund innan båten lägger till... Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0